Новини

Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях" Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"
02 листопада 2022 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбувся Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару молоді вчені Інституту виступили з доповідями щодо діяльності Ради молодих вчених Інституту цифровізації освіти НАПН України та можливостей для молодих вчених в умовах воєнного стану.
2 Листопада 2022


Новини журналу «Інформаційні технології і засоби навчання» Новини журналу «Інформаційні технології і засоби навчання»

Журнал «Інформаційні технології і засоби навчання» Інституту цифровізації освіти НАПН України став самим рейтинговим у міжнародному дослідженні проблем розвитку цифрової компетентності вчителя.

2 Листопада 2022


ВИПУСК №5 (91) ЕЛЕКТРОННОГО ФАХОВОГО ВИДАННЯ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ» ВИПУСК №5 (91) ЕЛЕКТРОННОГО ФАХОВОГО ВИДАННЯ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ»

Шановні колеги, друзі, учителі, викладачі, учені! Пропонуємо Вашій увазі випуск № 5 (91) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index (ESCI), має JCI = 0,43 (2021) – Journal Citation Indicator в категорії Education & Educational Research.

31 Жовтня 2022


Міжнародна наукова конференція з відкритої науки та інновацій в Україні Міжнародна наукова конференція з відкритої науки та інновацій в Україні

27-28 жовтня 2022 р. Відбулася міжнародна наукова конференція «Відкрита наука та інновації в Україні» OSICU2022. Серед промовців – провідні вчені та експерти у галузі наукометрії, бібліотечної справи, відкритих даних та відкритої науки.

Експерти з різних країн світу ініціювали обговорення шляхів імплементації найкращих практик відкритої науки та інновацій в Україні. Конференція приурочена до міжнародного Тижня відкритого доступу.

28 Жовтня 2022


Онлайн-форум «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії» Онлайн-форум «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії»

27 жовтня 2022 року відбувся ІV Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії», співорганізатором якого був Інститут цифровізації освіти України НАПН України.

Пленарне засідання об’єднало більш ніж 150 учасників з всієї України, які зібралися для обговорення основних тенденцій розвитку освітньої галузі у Україні.

28 Жовтня 2022


Конкурс ГІС- проєктів командно-штабної гри «Кіберджура» Конкурс ГІС- проєктів командно-штабної гри «Кіберджура»
20.10.2022 відбулася презентація конкурсних ГІС-проєктів КШГ “Кіберджура” на тему “Життєвий шлях історичних постатей України”. Учасник події Олександр Буров, провідний науковий співробітник Інституту цифровізації освіти, зазначив, що цей конкурс є фактично першою вдалою розробкою в Інтернет-середовищі ІКТ проєктів, які спрямовані на формування когнітивної стійкості учнів в інформаційно-психологічному просторі України. створюючи історично-географічний контент учні формують власне критичне мислення, набувають адекватного розуміння і ставлення до історичних персон України. 
21 Жовтня 2022


З жовтня 2022 р. Інститут цифровізації освіти НАПН України став членом Міжнародного товариства з інженерної педагогіки (IGIP) З жовтня 2022 р. Інститут цифровізації освіти НАПН України став членом Міжнародного товариства з інженерної педагогіки (IGIP)
Цілями IGIP є вдосконалення методик викладання технічних дисциплін, розробка практико-орієнтованих освітніх програм, які відповідають потребам студентів і роботодавців, заохочення використання комп’ютерно орієнтованих засобів та інструментів навчання технічних дисциплін, інтеграція вивчення мов і гуманітарних наук в інженерну освіту, сприяння формуванню управлінських компетентностей в інженерній освіті, сприяння екологічній свідомості, підтримка розвитку інженерної освіти в країнах, що розвиваються.
20 Жовтня 2022


ICL2022 "Learning in the Age of Digital and Green Transition" ICL2022 "Learning in the Age of Digital and Green Transition"

27-30 вересня 2022 р. у Відні відбулася конференція ICL2022 "Learning in the Age of Digital and Green Transition". Співробітники Інституту цифровізації освіти НАПН України взяли участь в якості доповідачів даної конференції.

7 Жовтня 2022


ВИПУСК №4 (90) ЕЛЕКТРОННОГО ФАХОВОГО ВИДАННЯ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ» ВИПУСК №4 (90) ЕЛЕКТРОННОГО ФАХОВОГО ВИДАННЯ «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ»

Шановні колеги, друзі, учителі, викладачі, учені! Пропонуємо Вашій увазі випуск № 4 (90) електронного наукового фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал незмінно посідає 1 місце у Топ 100 «Найкращі публікації – українська» за версією Google Scholar. Видання включено до Web of Science Core Collection - Emerging Sources Citation Index (ESCI), має JCI = 0,43 (2021) – Journal Citation Indicator у категорії Education & Educational Research.

29 Вересня 2022


Друга науково-практична конференція з міжнародною участю «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» Друга науково-практична конференція з міжнародною участю «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ»

22.09.2022 р. відбулася ІІ науково-практична конференція з міжнародною участю «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ». Учасниками конференції стали представники наукових установ і закладів вищої освіти України й Казахстану. У рамках конференції були обговорені актуальні питання щодо теоретико-методологічних та психолого-педагогічних аспектів використання імерсивних технологій в освітньому процесі закладів освіти різного рівня; використання імерсивних технології у STEM/STEAM освіті; здоров'язберігаючого аспекту використання імерсивних технологій в освітньому процесі; підготовки вчителя до використання імерсивних технологій в освітньому процесі; оцінювання якості освітніх матеріалів з AR/VR.

23 Вересня 2022



Новини 121 — 130 з 618
Початок | Поперед. | 11 12 13 14 15 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях"

24 червня 2024 року в Інституті цифровізації освіти НАПН України відбудеться Всеукраїнський методологічний семінар для молодих учених "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та наукових дослідженнях". В рамках семінару докторанти та аспіранти Інституту звітують про хід виконання та результати свого дисертаційного дослідження.
Семінар відбудеться в дистанційному форматі.


Онлайн-курс «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості»

Запрошуємо взяти участь у навчанні на онлайн-курсі «Рецензування в епоху відкритої науки: нові виклики та можливості». Цей курс допоможе вам:

  • зрозуміти концепцію відкритої науки: дізнатися, як вона впливає на процес рецензування та яким чином можна використовувати її принципи для підвищення якості наукових публікацій;
  • опанувати новітні інструменти та методи: ознайомитися з цифровими платформами та інноваційними технологіями, що спрощують процес рецензування та роблять його більш прозорим;
  • розвинути навички рецензування: навчитися давати конструктивний зворотний зв’язок, аналізувати наукові статті та інші матеріали в умовах відкритого доступу;
  • дізнатися про етичні аспекти та виклики: розглянути питання конфіденційності, прозорості та об’єктивності в сучасному науковому середовищі.

25 червня 2024 року о 15:00 відбудеться презентація онлайн-курсу.

Реєстраційна форма https://forms.gle/rs4pk5ygyHi33X7M8


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.