Новини

Unicheck

Шановний Валерію Юхимовичу! Висловлюємо щиру повагу та вдячність за впровадження принципів академічної доброчесності та використання сервісу з перевірки на плагіат Unicheck в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. Unicheck Україна


9 Серпня 2020


Міністерством науки та вищої освіти Польщі оприлюднено комюніке міністра щодо переліку наукових журналів

На веб сайті Міністерства науки та вищої освіти Польщі оприлюднено комюніке міністра щодо переліку наукових журналів, у яких можуть публікуватися польські вчені. До переліку включені два Українських журнали: Information Technologies and Learning Tools (засновник: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України) ISSN 2076-8184 з педагогіки та Advanced education (засновник: Національний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”) ISSN 2409-3351, 2410-8286 з архітектури та урбаністики й педагогіки)

6 Липня 2020


ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТНІХ СЕРЕДОВИЩ У НАУКОВИХ ПРАЦЯХ ІНСТИТУТУ

Вийшли з друку наукові праці ІІТЗН НАПН України: колективна монографія «Цифрова трансформація відкритих освітніх середовищ», збірник наукових праць «Цифрова трансформація освіти і науки: теорія і практика», словник «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті». Видання адресовані науково-педагогічним і педагогічним працівникам, учителям, керівникам закладів освіти, аспірантам, докторантам, широкому колу осіб, хто цікавиться процесами цифрової трансформації освіти та педагогічної науки України.


2 Червня 2020


Новини від відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем

Під час карантину співробітниками відділу відкритих освітньо-наукових інформаційних систем у дистанційному режимі було продовжено роботу в межах виконання наукового дослідження «Методика використання відкритих електронних науково-освітніх систем для розвитку інформаційно-дослідницької компетентності наукових і науково-педагогічних працівників». Спільна робота над колективною статтею, посібником і методичними рекомендаціями у Google Docs, обговорення та розв’язання дискусійних питань в Skype, розсилання електронною поштою, оперативний зв'язок не переривався жодного дня.

22 Травня 2020


РОЗПОЧАТО ЕКСПЕРИМЕНТ «ПРОЕКТУВАННЯ ХМАРО ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ПРЕДМЕТІВ ДО РОБОТИ В НАУКОВОМУ ЛІЦЕЇ»

У межах виконання наукового дослідження «Адаптивна хмаро орієнтована система навчання та професійного розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти» Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України розпочато експеримент «Проектування хмаро орієнтованої методичної системи підготовки вчителів природничо-математичних предметів до роботи в науковому ліцеї».

Дослідно-експериментальна робота проводиться на базі декількох закладів вищої освіти України.

13 Травня 2020


КОМП’ЮТЕРНЕ МОДЕЛЮВАННЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Науковцями Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України було проведено Всеукраїнський науково-методичний Zoom-вебінар «Система комп’ютерного моделювання пізнавальних завдань для формування компетентностей учнів з природничо-математичних предметів». Захід зібрав вчителів фізики, хімії, біології та математики, заступників директорів з навчально-виховної роботи, методистів з різних областей України. 


4 Травня 2020


НОВИНИ ВІД ВІДДІЛУ ХМАРО ОРІЄНТОВАНИХ СИСТЕМ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ ОСВІТИ

У межах виконання наукових досліджень адаптивної хмаро орієнтованої системи навчання та професійного розвитку вчителів закладів загальної середньої освіти розроблено методичні рекомендації щодо використання сервісів адаптивної хмаро орієнтованої системи, результати відображено у публікаціях, поданих до друку.

Проектування хмаро орієнтованої методичної системи підготовки вчителів природничо-математичних предметів до роботи в науковому ліцеї здійснюється під час проведення дослідно експериментальної роботи, яка зараз відбувається з використанням систем віддаленого доступу та різноманітних онлайн сервісів.


2 Травня 2020


Новий випуск журналу ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ЗАСОБИ НАВЧАННЯ

Опубліковано №2 (76) 2020 року наукового періодичного фахового видання «Інформаційні технології і засоби навчання». Журнал посідає 8 місце з 670 у "Рейтингу наукових періодичних видань України" і 2-ге у Топ-100 "Найкращі публікації - українська". У номер увійшло 23 статті, 10 з них – англійською. Свої наукові доробки презентують автори з України, Польщі, Великої Британії, Болгарії, Словаччини.


1 Травня 2020


ІНСТИТУТ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ І ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ – ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Науковцями Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України було проведено низку всеукраїнських науково-методичних вебінарів для вчителів початкових класів з питань використання ІК і формування цифрового освітнього середовища початкової школи: «Цифрове освітнє середовище початкової школи: методичний аспект» і «Освітнє середовище початкової школи і проєкт «Розумники» (SmartKids)».


30 Квітня 2020


ОН-ЛАЙН МАРАФОН OFFICE 365

За ініціативи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, технічної підтримки Дніпровського ліцею інформаційних технологій, протягом трьох днів 24, 27 та 28 квітня проходив «Он-лайн Марафон Office 365». Організований завідувачем відділу технологій відкритого навчального середовища інституту Світланою Литвиновою та директором ліцею Сергієм Григор’євим потужний захід об’єднав і дав можливість навчатися освітянам усіх категорій: вчителі ЗЗСО, ПТО, викладачі ЗВО, аспірантам. У заході взяли участь 596 учасників з усіх областей України і 14 спікерів.


28 Квітня 2020


Новини 71 — 80 з 159
Початок | Поперед. | 6 7 8 9 10 | Наст. | Кінець

Анонси та оголошення

ІНСТИТУТ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ОСВІТИ НАПН УКРАЇНИ оголошує конкурс на заміщення посад


ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «MoodleMoot Ukraine 2024. Теорія і практика використання системи управління навчанням Moodle»

Запрошуємо викладачів, науковців, аспірантів, студентів, фахівців з організації навчального процесу, дистанційного навчання – усіх, хто використовує або планує використовувати систему управління навчанням Moodle, взяти участь у конференції 31 травня 2024 р.


Навчання в докторантурі

Запрошуємо на навчання в докторантуру Інституту цифровізації освіти НАПН України для здобуття ступеня доктора наук з наукової спеціальності: 13.00.10 - інформаційно-комунікаційні технології в освіті.


ЗМІНИ ДО ПОРЯДКУ ПРИЙОМУ НА НАВЧАННЯ ДО АСПІРАНТУРИ В 2024 РОЦІ

Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 06 березня 2024 року № 266 було затверджено Порядок прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2024 році.


Пропозиції до освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії

Всі зацікавлені особи мають можливість надати свої пропозиції та рекомендації до проекту освітньо-наукової програми підготовки докторів філософії "Інформаційно-комунікаційні технології в освіті" (спеціальність "011 Освітні, педагогічні науки") в Інституті цифровізації освіті НАПН України, з метою її вдосконалення.


3rd Workshop on Digital Transformation of Education (ICTERI 2024)

Інститут цифровізації освіти запрошує до участі у третьому англомовному воркшопі з ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ (DigiTransfEd 2024). Семінар рецензований, проводиться у гібридному форматі 23.09.2024 в рамках ICTERI 2024. Дедлайн подання робіт 29.07.2024.

Матеріали найкращих доповідей минулорічного DigiTransfEd 2023 проіндексовано у Scopus: https://ceur-ws.org/Vol-3553


IX МІЖНАРОДНИЙ СЕМІНАР «НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ: ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД (3L-PERSON-2024)

IX Міжнародний семінар «Навчання впродовж життя з використанням ІКТ: особистісно-орієнтований підхід (3L-Person)» з серії семінарів, що продовжує теми, започатковані у 2016 році та пропонує такі підтемами, що відповідають новим викликам у сфері освіти (наприклад, «Синтетичне навчальне середовище: AR/VR/MR, AI в освіті тощо»). Головною ідеєю серії є створення-розробка-впровадження ІКТ на етапах Академічна → Освіта/Навчання → Промисловість. Швидкий перехід світу на дистанційну форму освіти та роботи призвів до появи гібридної робочої сили та потреб подальшої людино-системної інтеграції (HSI), де під «Системою» мається на увазі, перш за все, система освіти. НSI в освіті розглядається як взаємна адаптація людини та ІКТ до К16 + перекваліфікації протягом усього активного життя людини. 


Конкурси від Національного фонду досліджень України

У грудні 2023 року рішенням наукової ради НФДУ затверджено умови конкурсів: «Дослідницькі інфраструктури для проведення передових наукових досліджень», «Наука для зміцнення обороноздатності України», «Передова наука в Україні».

Розпочинається відбір проектів для надання грантової підтримки для проведення фундаментальних і прикладних наукових досліджень із забезпечення розвитку національного дослідницького простору та його інтеграції до світового дослідницького простору.